Wednesday, May 30, 2012

Banyak blog syok sendiri?

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 3:30 AM

salam & hai,

apa khabar bloggers dan silent readers yang di sayangi sekalian. berjumpa lagi kita dalam rancangan mari merepek di blog luvida huhu. 

sebab apa ida cakap silent readers? sebab kita pon tatau sapa yang baca blog kita. sapa yang usya blog kita setiap hari. ok, memang ade trace traffic.. memang boleh detect nuffnangers, but then, orang luar yang mungkin tak de blog, yang mungkin tak follow blog kita, mereka-mereka ni pon ade view blog kita kan? kawan-kawan atau mungkin sedara mara..sebab macam ida, ida autoshare kat wall fb ngan kat twitter.. 


sangat surprise, bila balik kl malam tadi, housemate ida (hasnah memang nama sebenar) die cakap die baca blog ida. hehe thx as! tibe-tibe rasa semangat nak merepek sebab tau ade orang baca. =p
cik nuyu still bukak blog ida tak? cik mariam? opss cik dila? kalau ade bagus la. hehe..

bukan ape, teringat pulak ayat seseorang ni.. die pernah kuar statement yang berbunyi lebih kurang macam ni..
" I tak suke sangat baca blog-blog ni.. sebab I rasa kadang-kadang diorang ni macam syok sendiri je 
haha.. tuan punya ayat, kenal tak ayat ni? masa mula-mula dengar dulu rasa sentap la jugak... tapi mungkin ada betul nya... sebagai blogger, kita tau apa niat sebenar kita berblogging... ade yang nak cari duit tambahan, ada yang suka-suka isi waktu lapang, ada yang nak cari kawan baru.. ada jugak yang saja nak buat macam diari.. bila dah tua nanti bolah baca balik and tunjuk kat anak cucu haha.

kritikan yang membina kita kena terima la.. kalau rasa bende tu logik, untuk kebaikan pembaca, boleh la kita ikot nasihat diorang.. sekurang-kurangnya kalau ade orang komen, maksud nya ada orang prihatin.


macam sebelum ni ade orang pernah komen die cakap banyak sangat pix ida kat blog ni.. so ida dah kurangkan, even memang sangat kurang la berbanding dulu yang asyik2 tayang pix sendiri je..  lagi pernah orang komen, die cakap blog ni makin lama makin lucah.... sebab dulu pernah ade buat entri double meaning.. so, ida dah avoid benda tu semua..tak de la lucah pon.. tak caya boleh tengok balik entri kat SINI SINI dan SINI...walaupon komen tu datang dari anonymous, tapi still di ambil kira tau..janji nak komen tu biarlah bernas dan guna bahasa sopan.

so guys, any issue untuk penambahbaikan.. feel free to drop your komen ya. ;)


0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea