Showing posts with label hibur-hiburan. Show all posts
Showing posts with label hibur-hiburan. Show all posts

Friday, November 16, 2012

CintaMu beri sayap

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 2:14 AM 0 KATA KAU




Luruh hatiku menjadi puing-puing yang tandus
Kala terjatuh saatku jalan dalam kehidupan
Deras merayu kepada satu cinta abadi

Malam menjadi altar cinta yang lebih mendalam
Tak mampu kuterbang tanpaMu

Kesal bukan satu jawapan
Hanya cintaMu beri sayap

Ku lemah jauh dari cintaMu
Saat pedang takdir menghunus
Hanya Engkau sayapku


p/s: tatau apa maksud Altar Cinta, tapi suka lagu ni.


Sunday, July 29, 2012

aku rindu, sayang kamu.

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:53 AM 0 KATA KAU
salam & hai,

update malam ni :

* layan rancangan awal lagi. artis jemputan erra fazira, anzalna, khir rahman
erra fazira - cantik macam biasa.sempoi, tak payah nak control cun. lepas tengok rancangan tu, ida terus bukak utube, rindu nak tengok sembilu zaman die ngan awie dulu. pastu sibuk nak google zaman erra masuk miss malaysia 1992. masa tu erra sorang je melayu, yang lain sume cina. last2 die menang. 
anzalna - cantik mekap je die ni haha. pastu nak control cun pulekk.. adoi. 
khir rahman - lelaki misteri, ada karisma and aura sendiri. tengok appearance die dalam spontan, kelakar gak mamat ni.

* cerekarama tak best. sebab cilok idea orang. cerita sebijik 'dalam mihrab cinta' ..so ida tak tengok sampai last.. ingat nak tengok, die ada beri credit kat cerita dari indonesia tu ke tak??tapi malas nak tunggu.. baik layan dalam mihrab cinta, ada dude harlino yang hot tu! plus asmirandah yang comei..

* tengok iklan kat tv.. nampak iklan 1 blogshop.. zahora.com.my.. terus google dan bukak.. usha nampak jam.. harga rm19.90.. teruss beli.. luak lagi duit dalam cimbclicks. hurm.

* pastu dari blogshop tu, usha blog lain pulak. jumpa satu yang best..harga boleh tahan. design sume comei.. try bukak sini tau! http://spade-tension.blogspot.com nice.


* tengok facebook pulak. fanpage zaraAmir (vanilla coklat)..katanya nanti ada telemovie sempena raya.. hehe.. 


ok la..tu je nak update malam ni. malas sebenarnye nak update.. mood bosan, tak de duit.. tak de mood nak shopping.. takde mood nak raya.. sume takde.. yang ade cume perasaan rindu. ok bye.


Wednesday, July 18, 2012

berakhir sudah kisah ameera dan awang

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 11:29 PM 0 KATA KAU
salam & hai,

nak buat quick post je ni. malam ni ade 2 cerita episod akhir..friday's i'm in love kat tv9 pastu sambung lak ngan ameera tv3.

nak komen skit sal Friday's I'm In Love.. cerita tu best sepatutnye. every week ida tengok. tapi ending die ni agak kureng la. slow. maybe sebab die buat 2 jam kot. pastu banyak sangat watak si nabila huda tu. hm boring bak kata housemate ida .ending pulak memang dah jangka, awang akhir nye bersama dengan nisha. tak surprise langsung pon. part lawak ade la jugak. boleh la daripada zero.
 [happy ending awang & nisha]

sal cerita ameera lak, setengah jam yang memang cukup mendebarkan.. macam2 ending yang kitorang teka.. tapi memang tau, akan ade yang mati, cuma tak konpem sapa. last-last terjawap jugak, ziela ngan amir yang mati. hurm. ending yang sedih and touching.. tapi bagi ida, best! tak semua cerita kene ade happy ending. macam real life jugak kan? so.. ok la tu.. lain dari yang lain.. hero mati.. cuma dapat banyak feedback, semua cakap polis masa ending tu ntah ape2.. pastu pak berahim dah overshadow amir sebagai hero .. haha.. layan je la..
 [ we gonna miss u]

esok last day kerja untuk minggu ni. jumaat InsyaAllah ida balik umah.. nak sambut 1 Ramadhan kat kampung. hehe. nanti update lagi ye. selamat malam.


Saturday, July 14, 2012

sepenuh hati

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:25 AM 0 KATA KAU
salam & hai,


malam ni rasa nak layan lagu ni. sebab siang tadi dengar kat radio. huhu. "Life is simple, don't complicated it"
selamat malam dunia. semoga mimpi indah. welcome weekend..rehat from work for 2 days.. fuhh~

Monday, July 2, 2012

KATIE HOLMES , TOM CRUISE finally OVER???

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 7:39 PM 1 KATA KAU
salam & hai,

Dah lama pulak rasa tak update blog ni. em, weekend (semalam) yang happy plus seronok plus jatuh chenta plus gembira. haha.. cuma duit je tak banyak, so, tak boleh nak shopping.. insyaAllah weekend minggu ni boleh la shopping yeyy~ hopefully korang punye last weekend pon best jugak la.. same as me. ehehe..

pagi tadi dengar kat radio.. terkejut la pulak.. katenya katie holmes dengan tom cruise nak bercerai..sebab dah tak sefahaman lagi.. then, katie holmes nanti akan dapat bayaran dalam 47 juta... pastu die nak tuntut hak penjagaan the cutest one, Suri...fuh!! what a ssurprise!  kalau kata kisah artis bercerai berai ni, kat malaysia pon bersepah.. yang ida kisah nye, ida ni memang minat gile3 dengan katie holmes ni... sejak layan cite dawson's creek berpuluh tahun dahulu.. (haha berpuluh la sangat)...sebelum ni pon. ida pernah post entri tentang katie ni.. refer SINI.

walaupon tajuk die dawson, tapi ida suke joey ni dengan pacey.... not dawson! =p cute kan diorang?? hermmm....


I hate you for kissing me and forcing me to figure out what it all means, Pacey! And I hate you, Dawson, for forcing me to make a choice between our friendship and what I might have had with him. And I hate myself, I mean, I wish we could go back to the way it was, I wish I could take it all back, but I can't. Nothing is worth going through all No one person is worth this. - Joey "Show Me Love"

credit : dawson's creek fan page @facebook.



so, lepas ni boleh la sape-sape nak ngorat tom cruise ni. hehehe....  kalau nak tau berita, boleh google sendiri ye tuan tuan dan puan puan... sadis pulak rase..sobs!!diorang dah kahwin for about 5 years... gambar ni ida amik dari SINI.

Sunday, June 24, 2012

paradigm mall + mael lambong

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 9:59 PM 2 KATA KAU
salam & hai,

penatnya. petang tadi dalam kul 1.30 ida sampai kat KL dari kampung. nasiblah abah hantar, tak de la sepenat kalau naik bus. Memandangkan petang masih muda, ida pon ajak la mr.MJ keluar. Plan nak pergi
paradigm mall.. shopping mall yang baru bukak kat kelana jaya. 


mula-mula masuk mall ni, memang pening la. sebab first time datang. melilau gak la, nak cari tempat semua.. terpaksa refer directory. huhu. tapi mall ni agak besar la.. just yang kurenggg nye, fast food die tak banyak. mcD, kfc, a&w memang tade la.. yang ade pon chicken rice shop, kenny rodgers lepas tu ade coffea bean, starbucks, and kedai makan cina..pengunjung pon majoriti chinese. huhu.

tadi sempat jugak la tengok wayang.. cerita mael lambong.. ida nak review sikit la cerita ni.. sebenarnya ida memang fanatik zizan no 1.. kalau kata johan dengan zizan, ida lebih suka zizan..em, filem ni boleh la.. not bad.. takde la bodoh sangat, tapi lawak die pada certain2 part saja.. penonton tak la gelak sampai pecah panggung sangat..kekuatan memang ada pada watak 'mael lambong' yang asal dari maharaja lawak lagi... tu pon sebab zizan berlakon.. kalau bagi orang lain, mesti failed gile. then, nasib baik juliana evans tu cun..tak de la bosan sangat nak pandang skrin. =.=


scene yang mula-mula ida pertikaikan masa dah keluar panggung, napa orang-orang kampung mael tu takde yang bunyi cakap loghat terengganu pon? baik pengerusi JKKK, baik awek lama mael, baik kawan lama mael, baik tok-tok imam..takde langsung dengar cakap terengganu tau... agak tak logik sikit la kat situ...
part yang boleh tahan :
1) masa mule-mule die tunjuk mael cemerlang sebagai penarik kerete profesional.. tow truck pon kene tarik haha..
2) masa yang mael call ustaz azhar tu pon best. lol
3) masa mael ngan rozie cakap jiwang2 dalam hati.. rozie dalam bilik,mael lak dalam kereta.
4) masa die cerita macam mana mael boleh ade parut kat pipi

yang lain lupa.. malas nak flash back..


Then, kalau perasan, cerita ni ade jugak selit lawak yang tak berapa senonoh. (adult joke). huhu... satu, mase zizan nak tarik kereta awek yang pakai baju hijau tu...kedua, mase scene yang zizan bertumbuk dengan jue tu.. 

sebelum ni, ida pernah baca review, blogger ni bagi 10/10 bintang..ingat kot, lawak gila babeng la.. rupenya suam-suam je.. sebab lawak die harap pada zizan sorang je...ida rasa setakat ni tak de lagi cerita yang boleh lawan adnan sempit 1 ..yang tu memang lawak abes gelak 1 panggung..



Wednesday, June 20, 2012

jiwaNG taiko

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 7:12 PM 2 KATA KAU
salam & hai,

berjumpa lagi dalam rancangan mari membebel versi ida winda.huhu~
merujuk entri sebelum ni : klik SINI . (rujuk no 4)

ida ade cakap pasal "saya ada agama, sebab tu saya jarang tengok wayang"
ayat ni keluar dari mulut seorang hamba Allah ni(lelaki). kalau awak baca, mintak maaf ye, saya guna statement awak untuk quote dalam my blog. :)

ida : awak dah tengok ke cerita tu? (jiwa taiko)
orang : tak tengok. cerita tu ade unsur sex kan. saya tak suka.
ida : err tak de la sex sangat
orang : tapi ade la jugak kan? saya ada agama, sebab tu saya jarang tengok wayang.

pastu ida cam sentap lak..ida cakap..
"so orang yang tengok wayang ni tak de agama la??"

huhu. cerita tu memang la label die 18. so yang bawah umur jangan bagi tengok.. memang ade unsur yang tak baik.. banyak adegan peluk..taiko nye ke mana.. jiwang yang lebih. memang ida tak puas hati betul dengan cerita tu, ntah ape-ape. frust je.. padahal ida memang tunggu karya osman ali (sebelum ni cerita ombak rindu and anak halal).. anak halal is one of my favourite movie.tengok banyak kali pon tak jemu.. tapi jiwa taiko ni, meleset. nasib baik la ade diana danielle, bront ngan beto. I like diorang sume.
p/s : bukan nak under estimate filem sendiri.. try to support, but then, hasil die tak memuaskan. just my opinion. ade yang dah tengok tak?
p/s 2 : sorry awak.. bazir duit awak tengok cerita ni. hurm.
 

Sunday, June 17, 2012

We remember the moment.

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 11:30 PM 0 KATA KAU
salam & hai,

sejak 2 menjak ni selalu je buat quick post. haha. dasar pemalas. esok la, maybe ida taip entry panjang-panjang sikit ek?

just before sleep, I want to update something at my lovely blog.
yesterday was totally awesome.. i missed that moment.. tapi background song die lagu my heart will go on. uwaaa sangat tacing oke.. :( you makes me cry. huhu..

mase tengok cite titanic takde pulak nak nanges.. tapi kalau amati betol2 lagu tu, memang sedih..

Everynight in my dreams
I see you, I feel you
That is how I know you go on

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on

Once more, you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on



p / s : we may forgot the date... but we remember the moment.


Sunday, June 10, 2012

cerita dia

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 6:10 PM 2 KATA KAU
salam & hai,

sekarang ni cam addicted to one song. ni sume gara-gara balqis.. semalam masa gi kenduri kawen wani kat negeri sembilan, dalam kereta banyak kali dengar lagu ni.. so dah suke! 

[gambar semalam on da way pegi kenduri wani]

balik rumah terus google.. terus download.. bestt.. walaupon tak kenal pon band ni.. drama band.. tapi suare die sedap.. :)

lirik lagu cerita dia (drama band) :

Sempurna...
Cerita yang tak sempurna
Apakah alasannya
Siapakah di hatinya...

Bahasaku...
Mungkin tidak seindah
Lafaz kata pujangga
Namun ku bersumpah...

Rela ku tunggu
Jawapanmu...
Masihkah aku ada
Di hatimu...saat ini

Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku
Tak bernyawa lagi...
Sampai nanti...



Saturday, June 2, 2012

suka lawak zizan

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:32 PM 0 KATA KAU

salam & hai,

Rasanya belum terlambat untuk ida ucapkan tahniah beribu ribu lemon tahniah kat Zizan sebab menang Super Spontan malam tadi. Zizan bawak balik hadiah wang tunai rm100 000 beserta sebuah toyota camry. peratusan zizan dengan johan berbeza 1% je masa last sekali die tunjuk kat audience. ingat kan, zizan dah kalah.. tapi ternyata rezeki dan nasib masih berpihak kepada zizan. congrate bro! U really deserve it! suka sangat segmen akhir laguku untukmu. zizan rap memang terbaik . hehe. 

cuma ida tak berkenan sangat waktu sesi penyampaian hadiah. memang la rancangan ni konsep die spontan, tapi bab sampai kan hadiah tu kena lah lebih formal dan tersusun. ni tak, hos tu siap boleh gelak kan peserta yang dapat saguhati contohnya suhaimi, ropi dan rahim. lagi satu, ida tak berkenan jugak masa kak diba kita dok himpit-himpit amir. dah la amir tu kecik.. ye pon , awak tu perempuan. tak manis la buat macam tu.. lebih-lebih lagi rancangan tengah live. budak-budak pon ramai yang tengok super spontan. ade episod sebelum ni, amir siap cakap lagi "batal air sembayang saya" dalam joke... but then, still nampak sangat die tak suke diperlakukan sebegitu.

[ni gambar ida printscreen dari twitter zizan je]

[yang ni pulak dari twitter aaron aziz. memang terbaik laaa]

lepas ni mungkinkah ada lagi super spontan musim ke dua? mintak-mintak ade kumpulan sepahtu yang join. mesti lagi terbaik. hehee..

p/s : tak sabar tunggu filem bohsia 2. jalan kembali. ade zizan berlakun.


Wednesday, May 30, 2012

(tahniah) Tomok jadi daddy

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 6:17 PM 4 KATA KAU
salam & hai,

Just a quick post.. tahniah di ucapkan kepada Shah Indrawan Ismail (tomok) dan wife Ayu sebab dah selamat dapat baby boy petang semalam. Nama baby tu sweet sangat. Arrianshah Akid bin Shah Indrawan. kelasss u olsss~ Baby pon comel.. :) 


Teringat dulu time sekolah memang gile crazy kat tomok ni. Sume majalah mangga urtv ida beli. pastu gunting simpan gambar tomok ngan newboyz. huhu. 
entri lama tentang tomok boleh refer SINI SINI dan SINI
ada banyak lagi sebenarnya, malas nak letak link semua. haha.



sumber : page Tentang Dhia (Slot Akasia TV3) 


jangan ganggu pacar alif aziz

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 7:00 AM 0 KATA KAU
salam & hai,

ada satu lagu baru yang comel. suke jugak dengar..sebab dalam sehari mau 2-3kali ada kat radio.. lagu alif aziz ..lirik die ade liking-liking..poking-poking...nak jugak ada kene mengena ngan mukabuku kan? trend kot. huhu..tajuk lagu dia jangan ganggu pacar ku... pastu apa yang bermain di minda..terus teringat mereka berdua ni (rujuk gambar) haha..layann~


kalau nak download boleh gi kat link 4shared SINI . atau pon google saja..

LIRIK:


Memindai laman Facebook mu
Kadang buat ku cemburu
Baru saja engkau update
Ramai lelaki berkomen
Tak sedikit yang merayu

Tapi ku percaya kamu
Kau juga yakinkan aku
Tetap saja aku ingin bicara

Chorus
Berhentilah rayu pacarku
Bawa pergi pesonamu
Takkan cukup kata-kata manismu
Gambar-gambar seksimu
Tagging-tagging flirting-flirting baginya

Berhentilah ganggu pacarku
Jangan pernah main hati
Takkan cukup email-email indahmu
Status-status palsumu
Liking-liking poking-poking baginya

Bukan hanya itu
Kerna ku tahu
Dia hanya cinta caraku mencintainya

Ulang chorus 2x

Berhentilah ganggu pacarku
Jangan pernah main hati
Takkan cukup email-email indahmu
Status-status palsumu
Liking-liking poking-poking baginya


Monday, May 21, 2012

ady putra tak jadi bercerai?? panas!!

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:52 PM 4 KATA KAU
salam & hai,

just a quick post. before ida nak siap-siap gerak untuk balik kampung. yahoo~
dari page "Kelab peminat setia aaron aziz dan ady putra" admin tu bagitau..

[gambar google.com]

Terbaru ! Ady Putra Tarik Balik Permohonan Cerai
Ady Putra di’fahamkan telah hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan awal pagi tadi untuk menarik kembali permohonan cerai terhadap isterinya, Aida Yusof.
Maklumat lanjut bakal menyusul. Stay tuned!

ha.. ida copy paste sebijik macam dalam page tu. kalau betul la berita ni, alhamdulillah.. peminat-peminat sentiasa mendoakan yang terbaik. mintak dijauhkan la benda cerai berai ni. amin.

Thursday, May 17, 2012

Ady Putra failkan permohonan cerai.. panas!!

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 10:26 AM 0 KATA KAU
salam & hai,

bangun tido macam biasa terus on lappy.. bukak facebook.. lepas tu, nampak artikel dari link blog Rotikaya..terkejut! Pelakon terkenal (yang ida feveret lak tu) Ady Putra sah failkan permohonan cerai terhadap isterinya Aida Yusof pada 11 mei yang lalu. Ayoo... what a surprise... rasenye baru je bace dalam majalah, dalam paper, betapa caring and loving nye dorang...Ady putra jugak menyangkal punca perpisahan ni bukan dari orang ketiga atau sebab takde anak.. tapi sebab dah takde persefahaman.

artikel penuh boleh baca kat SINI.. credit info rotikaya.

p/s : pagi-pagi dah bace cerita tak seronok +__+




Wednesday, May 16, 2012

izara aishah shooting drama baru

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 11:35 PM 2 KATA KAU
salam & hai,


ada tak peminat izara aishah kat sini? ala heroin vanila coklat tu.... she's so cuteee kan! hehe..katanya sekarang die tengah shooting drama Naziha untuk slot Zehra tv3.

Hero die Ryzal Jaafar... ida tak kenal.. kene tanye encek google..ouh rupenye die ni yang nama Ryzal Jaafar ek??kenal..tapi tak tahu name penuh je.. hehe..


Ouh ye... dengar kate jugak... cerita vanila coklat tu nak difilemkan... wohoo~~ mesti syokk...
p/s : maseh demam kalau dengar lagu OST vanila coklat [ tentang rasa - astrid ]




Tuesday, May 15, 2012

Liyana Jasmay cinta bersatu

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 2:35 PM 1 KATA KAU
Salam & hai,

Sekarang ni minat sangat ngan lagu liyana jasmay ni. Tajuk cinta bersatu. Lagu ni OST untuk cerita cik paris diva kampung. Cerita tu sweet sangat. Sebab ade Izzue Islam. 
 (Sekarang memang tengah angau gila ngan mamat ni).. 

 

Lirik die simple je, tapi suke! :) Lagu ni jugak Ida bagi kat someone...maybe nak jadi lagu tema kitorang.. hehe.. jangan marah...



Lirik :

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu



Saturday, February 18, 2012

neelofa si cantik manis

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 10:00 AM 2 KATA KAU

salam sayang,

sape kat sini suke neelofa?? oh same la kite!! ida rase die sangat cantik, comel, cun, menarik, terbaik, DLL. hahaha. suke tengok muke die. sekarang ni nona musim baru pon, ade neelofa and fafau jadi hos kan? sebab tu ida dah terminat nak tengok nona. ;)

serba sedikit tentang neelofa :

NAMA PENUH: Noor Neelofa Mohd Noor
TARIKH LAHIR: 10 /2/ 1989
TEMPAT LAHIR: Pasir Mas, Kelantan
KELUARGA: Anak ketiga daripada sembilan adik-beradik

PENDIDIKAN: Ijazah Pemasaran & Perniagaan Antarabangsa Kolej Universiti Sunway

PENCAPAIAN: Juara Dewi Remaja 2010
FILEM: Azura 2011, King Kapcai, S.A.M, Lemak Kampung Baru

DRAMA: Kasih Najiha, Kitab Cinta, Tahajjud Cinta, Pusing Raya
PENGACARA: Paparazi (Tonton TV)

JURUCAKAP PRODUK: U2 Watch

IKLAN KOMERSIAL: Nokia, Celcom, Safi, Fair & Lovely, Bank RHB, Mee Sedap, Bank HSBC, McDonald’s


Neelofa ni jugak, dengar kate pandai design kasut.... best nye kalau die tolong design kan kasut untuk ida.. nyum3....


oh ye, tadi mase nak gi opis... tiap hari ida mesti akan singgah news.com untuk beli vitagen.
vitagen kan bagus untuk perut (konon-konon la)... pastu... kat situ ade jual banyak majalah... ida nampak rapi... keluaran 15 februari..cover depan gambar neelofa... cantik gile gile u olllssss....ida tengok harge die rm 4 je.... terus ida beli.... ni first time ida beli rapi semata - mata sebab cover die neelofa.


kadang-kadang rase macam lesbian lak bila suke tengok perempuan cantik. huhuu... macam mana la kalau lelaki yang tengok kan?? kite yang perempuan ni pon, dah macam nak crazy.. tadi kat galaksi tv 9.. ade neelofa jugak... die cite gosip ngan hans isacc.. tapi neelofa cakap, diorang kawan je... bukan ade pape....

ni pix family neelofa... dapat dari forum.my
comel-comel kan sumer??? yang kawen tu akak sulung die kot.. hehehe...

p/s : tak salah menghayati kecantikan makhluk ciptaanNya.
p/s : ade sesape dah tengok azura versi baru tak?? besss ke???

Tuesday, February 14, 2012

salman khan yang HOT

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 6:57 PM 6 KATA KAU
salam sayang

How's your day guys?? Hari ni ida cuti. So duduk rumah je.. Kemas dapur, cuci toilet, basuh kain..nasib pinggang dah OK cket.. kire exercise la tuh. Lepas dah penat buat kerja, masak megi. Pastu mandi solat.. then ingat nak online.. tapi wifi tak connect dari pagi tadi. Tak tahu nak buat ape, belek lappy jumpe cite hindustan.
My faveret actually. " Har Dil Jo Pyar Karega " .


Cite hindustan mane yang tak sedih? Yang tak buat kite nangis? kecuali cite hantu. Hehe. Cite ni pon same. Dah banyak kali tengok, still jugak nangis sampai bengkak-bengkak mate. =.=!


Cinta perlukan pengorbanan. Macam mane due orang sahabat baik (pooja ngan jhanvi) boleh tersuke dekat sorang lelaki. At last, sorang kene berkorban la. Hm tibe-tibe terpikir, kalau dekat dunia luar, tak tau la.. ade ke orang yang baik nak berkorban untuk cinte.. kenepa tak fight for your love?? huhu~~

rani mukherjee.. memang cantik kan?? suke suke suke..

tapi preity zinta pulak comel... last-last salman khan dapat kat die.. hehehee..



p/s : jup lagi nak kuar pergi UM ade teater.. adik ida berlakun same.. untuk kolej die.. nanti ida update story.


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea