Monday, May 28, 2012

salah sendiri. padan muka hang.

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 5:14 PM

salam & hai,

ok entri kali ni bersiaran langsung dari cybercafe vsta angkasa ya. bukan cyberjaya. haha. alkisahnya ida hari ni balik ke kl untuk semalaman sebab esok ade hal sikit nak setel. then insyaAllah esok ida akan balik semula ke kampung sebab ida setat kerja isnin depan.. baik sambung besarkan badan kat kampung.. haha..dok KL bukan ade faedah pon. (ceh berlagak padahal nak save duit)..
ok kenapa ida lepak kat CC ? sebab ida tertinggal kunci rumah dan kunci bilik kat kampung.. uwaaa sadis gile babeng... jadi terpaksa la lepak cc bawah umah ni... sementara tunggu housemate pulang dari kerja.

nasib baik :
- ada duit dalam wallet
- bawah umah ade cc
- abah anta sampai terus depan umah tak payah naik tren/bus
- dah solat jama' qasar kat gombak tadi

nasib tak baik :
- kalau housemate-2 merayap ke tempat lain dulu..contohnye pegi shoping atau tengok wayang erk
- roomate yg sorang ade kat kampung, sorang lagi suke balik malam.. uwa..ntah2 dapat masuk umah je tapi tak dapat masuk bilik

hm.. motif.. jangan lalai dan alpa.. sebelum nak gi mana-mana make sure check dulu sume benda.. sekarang sapa yang susah.... diri sendiri jugak.. haha..

p/s : saya tak angau oke!


3 KATA KAU:

Mizz ErMa said... [Reply]

huh, nasib baek..hehe sy dulu pon penah jgk mcm nie, tertinggal kunci blik dlm blik, nk x nk, terpaksa pggil org dtg tukar tombol pintu..melayang rm50~

ELeEa said... [Reply]

alaaa...ciannya...nasib bik tu tsgt kebetulan kan.... =)

NahDaTuLIzaH said... [Reply]

harap-harap bernasib baik... :D

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea