Friday, March 19, 2010

jimat cermat amalan mulia

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:22 AM
salam.
hari ni ida dapat kuar jalan-jalan amik angin...yeyy~~ thanks to mr. MJ sebab bagi ida nafkah zahir semalam....duit da tak de....sedey nye la...huu~~ jalan-jalan pon pegi PAS je....tengok-tengok orang....tengok-tengok barang....nak beli tak bole... +___+ mr. MJ cakap " baby kene jimat...jangan boros...abg penat keje cari duit " uwaaa kan ke sedey bunyi nye tu?? sobsss.....
tapi kan kawan-kawan....dalam jimat-jimat tu....ida ade gak rembat barang....hehehe....
tadaa!!~~


hehehee......cumel tak??? tapi kan....takot mr. MJ marah.....baby beli sliper kale pink la abg...huuu~~~ harge die mule-mule 29...abg tu bagi 25...23....last-last dapat 20.....harus la ida kasi angkat kan? :D


lagi 1 kan....ape perasaan korang, kalau korang umor 24 tahun, tapi ade orang cakap macam 18 tahun? bangga ke sedih? heeee :D senyum lebar.....

ok la....itu aje mau cerite.....actually ida ade beli earing....tapi takkan nak snap pix....sebab dah pakai kat telinge....earing itu harge rm9 je...50 % jadinye rm 4.50......see....baby sangat berjimat tau abg!!~~ :D

bye2~~


8 KATA KAU:

eyes143.. said... [Reply]

hihi.. awek muda tuh.. =]

LuVidA^^ said... [Reply]

ngeee...
anin, ye la tu.....

=D

Arra JaSmY said... [Reply]

owh..pandai tawar ea..kalu gitu,mmg harus wajib di beli tuh..ahaks.:)

noor afzan said... [Reply]

jimat2 pun rembat barang juga...
haha..
kalau tak jimat camne lak..?

LuVidA^^ said... [Reply]

arra --> tu la pasal.. sebab da dengar ade orang beli kasut tu sebelum ida..dapat 20 gak.. hehe :D

LuVidA^^ said... [Reply]

sis afzan --> kalau x jimat, da rembat 2 pasang da...sebab kompius nak beli hitam or pink. =D~

ASERUL said... [Reply]

DEAR IS TAHT ROXY!!!!??

LuVidA^^ said... [Reply]

aserul --> roxy 20 hengget je yang oi...hahhaa

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea