Wednesday, March 31, 2010

bersemangat waja hanya untuk mu

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 11:46 AM
salam.

ape khabar kalian? ade sihat ke? hati ade senang tak? ;) hopefully, everything is doin' fine....dalam beberape hari ni, ida asyik mengidam nak makan mcD je....mule-mule nak makan bubur mcD....pastu nak breakfast mcmuffin lak...mengada-ngada betol la perot ida ni...adoii...dah la breakfast tu sampai pukul 11 pagi je.....malam tadi ida dah siap-siap tidor awal sebab nak bangun awal semate-mate nak kejar mcmuffin....semangat waja kan?
kate pepatah, di mana ade kemahuan, di situ ade jalan....tapi adnan sempit cakap, di mana ade kemahuan, di situ ade HIGHWAY...huuu~~ yo lahh!

pagi tadi lepas subuh, sambung tidor balik....set alarm pukul 9....tapi kul 9.30 baru bangun mandi....siap-siap naik rapid....sampai mcD sek 3 ngam-ngam dekat kul 11....hehehee....ouh ye, ida pergi sorang-sorang ok? maklum la semangat waja katakan....tapi hala balik tu, kene jalan kaki dari mcD ke sek 2...agak takot jugak la...walaupon siang hari bute...jalan harus lah laju dan tak toleh kiri kanan eheheh~

jum pergi mcD....yaaa~~!!

kaw ni la yang buat aku ngidam....alahai mcmuffin....

no no no....bukan coffee....tapi tea je... +__+
*ni minum ke geget bekas air?huu*

takot tak?? macam ju-on kan? hahhaha....lepak makan kat bilik tv....amik angin....pagi-pagi pon dah hangat~~

ok thats all....lain kali cerite lagi....bye2~ ;)


8 KATA KAU:

NahDaTuLIzaH said... [Reply]

Nak jugak! huhuhuhu

sI tEDI said... [Reply]

dah lama x sarapan kat mekdi!

naz said... [Reply]

i suka mcflury jer haha

eyes143.. said... [Reply]

haaa.. sudahhh.. mekdi plakk.. ngidammmm =[

LuVidA^^ said... [Reply]

kak izah --> nk g la beli =p

LuVidA^^ said... [Reply]

si tedi --> kite pon da lme jugak...

LuVidA^^ said... [Reply]

naz --> amboi...

LuVidA^^ said... [Reply]

anin --> hehek...bese la ngidam....

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea