Friday, March 12, 2010

maafkan baby

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:45 AM
salam.

orang cakap, tak baik marah-marah....nanti cepat tua....nanti muke berkerut....what ever la....ida memang tengah marah la ni....adoiii...saket je hati.....tak pe la kan, kalau hari-hari happy, tak bole jugak...sekali sekale kene marah jugak....betol ke ni?? hurmm....

marah tu datang dari syaitan....adehh...nape la syaitan ni nak datang kat ida ni?? syuh-syuh...blah la...uwaaa.....kan da cakap tak nak gado, nape gado jugak la? nanti rindu macam mane....kene nanges-nanges ke? huhukk....benci ah cmni.....

gambar sebelum marah
.
.
.
.
.
.
.
.

gambar bile time marah....muke pon da berubah...tudung pon da hilang....credit sini

yela, salah ida kalau ida lupe ingatan, tapi jangan la bagi ida marah....jangan la serkap jarang cakap ida pegi beli ngan orang lain la...cakap tu sume tak penting la....macam-macam....kan ida da marah....bukan suke-suke nak marah.....tapi hati tibe-tibe bengang la..... :( mungkin ida banyak makan semut la....tu sebab lupe....

selamat malam dunia.




2 KATA KAU:

dotblogspotdotkom said... [Reply]

huhuhu... jangan marah2.. kang kene jual... kira kilo.. hhuhuuhuh

LuVidA^^ said... [Reply]

pakcik dot dot --> huhuuu marah marah sayang je tu...da ok da =D

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea