Monday, March 22, 2010

selepas 3 minggu....akhirnya~~

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 3:18 PM

salam.

kalau orang cakap SEX tu nikmat dunia....tapi bagi saya, NASI adelah nikmat dunia...setelah 3 minggu tak makan, berdiet la kunun....tapi tadi dah MAKAN NASI....kenikmatan die tak dapat nak gambar dengan kata-kata...fuhh~~

tu la status ida kat FB....hehee...ida kan ade kat umah ni...balik kampung jenguk family jup.....sah-sah la ida tak dapat menahan gelora hati untuk menjamah nasi.....mak masak kan? abes la diet yang ida tahan selama 3 minggu ni...ehheee...tapi tak pe la....lepas ni ida makan nasi pon, sekali sekala je la....kalau bole kurangkan, lauk pon makan sikit je....oraits tak? hehee...tapi nikmat nasi tadi masuk lam mulot ida, tak de ayat boleh gambar kan...bukan ape, ida dah 3 minggu tak makan nasi, memang la badan ade rase ringan sikit, tapi tak nampak kurus pon....mungkin belum cukup lame, tapi ida rase tak payah la nak tahan-tahan makan nasi lagi.....sian perot ida kan? uiceeyyy~~ ok la...later citer lagi...bye~~

credit image

p/s : amalkan diet yang seimbang.....tak makan nasi bukan cara yang betol.. ;)




14 KATA KAU:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said... [Reply]

.i love sex!
.hahaha!

.eh syg, gimme ur hp num
.i lost it sbb x buat back up aritu T____T

dotblogspotdotkom said... [Reply]

diet nih makan secara teratur.... bukan tahan makan @ x makan langsung....

dan makan makanan yg sihat.... huhuhu

NahDaTuLIzaH said... [Reply]

huhuh..selamat makan nasi..
nyum..nyum...

LuVidA^^ said... [Reply]

intan--> haha geget kang! ok2..nnti i msg u... :)

LuVidA^^ said... [Reply]

pakcik dot dot --> baiklah...sy akan dgr nasihat org tua2 :P

LuVidA^^ said... [Reply]

kak izah --> yeyyy!! sukeee!! kembali normal haha

sI tEDI said... [Reply]

wah! 3 minggu? berapa turun?

eyes143.. said... [Reply]

laaa.. on diet eh yunk..

anin bila laa nk diet.. huhu

noor afzan said... [Reply]

diet sebab nak jimat eh?

LuVidA^^ said... [Reply]

si tedi --> tak timbang lak... =D

LuVidA^^ said... [Reply]

anin --> ala....diet gitu2 je la...hahaha :))

LuVidA^^ said... [Reply]

sis afzan --> sbb nk kurus =p

Dee said... [Reply]

nasi leh mknlah ida kalo nk diet..tp masa lunch..masa dinner no nasi ok..

LuVidA^^ said... [Reply]

kak dee --> diner pon kdg2 mkn gak ns..kalau dah termule, mmg la x ley halang nafsu mkn tu..ehee

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea