Wednesday, March 17, 2010

tak puas hati....apesal pakaian perempuan je yang selalu kene kutok

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:37 PM
salam..

hye guys...ok ke korang? sihat? malam tadi tenet bengong betol la...ym pon cam hape...ida kene remove then download balik..huu...risau lak kalau ade virus...ade yang sentap tak ngan tajuk entry ni? hee...arini nak cakap sal pakaian lagi la...huhu....sebab teringat kat status fb yang ida tulis dulu...

ni ha status nye..


byk gak komen yang ida dapat...of course sume dari laki-laki....ha...tengok...kan dorang memang suke kondem perempuan? haha...antara komen-komen tu :

* of cos lelaki pandai bergaya xD

* tapi aku tak paham laa....knp pompuan ade yang pakai nak sendat jerrr....

* laki pkai boxer pun ensem..

* BETULLLLL! setuju2! masalah ni selalu timbul dgn i..haha ske hati la kn nk pakai ape.. :)

* mata lelaki ni umpama cermin pada wanita... kalau dah lelaki ckp apa yg korang pakai tuh xcantik... maknanya.. mmg x cantik lew... lain la kalau lelaki tuh GAY~!!!


* hensem bukan pada boxer..bukan pada pakaian..tp dr hati..pokok pangkal nye hati..ok tq bye.


* tak ah
wat ape nak jeles
pakaian masing
tp ape motif pompuan pakai cecantik?
tuk cantik dimate pompuan ke?...


* ida... xleh dibiarkan.. lain lelaki lain cara mereka... ada lelaki yg suka awex mereka berpakaian menarik, sebab dorang suka org tgk awex dorang (dah mcm bawak trofi kehulur kehilir tunjuk kat org) dan satu lagi, jenis yg sebaliknya... paham2 je la yea apa maksud i ni... hehehehe~!!!

* kadang2 pompuan pon de yg komen, tol x ida? rem da pnh kena

tak de la sampai macam ni kan?? credit pix : sini

nice ape kan? fesyen tudung terbaru

ok....tu la serbe sedikit komen yang ida dapat kat fb...
huhuu....ida tak kisah, kalau laki yang tegor tu, nak tegor awek atau bini die.....tapi kalau setakat classmate....rasenye tak perlu kot?? suke hati la si perempuan tu nak pakai ape....pakai shawl lekat kat dahi ke.....pakai tudung ekin ke....tudung endon ke....ape korang sibuk? alahai...tak bole tengok orang senang betol lah! tapi actually ni bukan kene kat ida....ida kalau orang nak komplen pon, ida ape kisah....kalau bende tu tak nampak pelik pade mate ida, ida just pakai je....hehee....yup, bukan laki je yang tego, perempuan pon ade yang tego gak....mungkin die niat nak bagi teguran ikhlas, tapi kalau si pemakai sendiri tak kisah, tak payah la sibuk nak tego kan? hehee... :D mane ade orang saje-saje nak pakai buruk....mesti die da pikir panjang sebelum pakai sesuatu pakaian itu. sekian.





2 KATA KAU:

amirah said... [Reply]

cantik di mata kita xsemestinya cantik di mata org len...
yg pntg cantik di mata agama
jgn slhkan org kalau menegur cara pakaian kita, yg pntg kita terima elok2, cuma nk ikot atau x terpulang pd diri msg2...itu antara kita dgn tuhan
org yg menegur 2 pulak, tggjwb dia sbg org Islam dh terlaksana dgn menegur saudara seislam yg lain

pandangan lelaki terhadap wanita sememangnya berbeza dgn pndgn wanita sesama wanita. kalau ditegur maknanya ad sesuatu yg menganggu mata mereka.

maaf kalau terlalu byk berkata-kata, sila tegur kalau ada yg salah . diri sndiri pon masih belajar :)

eyes143.. said... [Reply]

jgn memakai telalu over.. sma mcm yg amirah ckp.. tak semestinya sempurna dimata kita, sempurna jugak dimata org laen.. =]

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea