Sunday, March 14, 2010

hidup bermadu

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 3:43 PM
salam.

ape yang anda lakukan pada petang-petang ahad camni? dating? shopping? watching tv? lepaking? chatting? ngeee.....busan la kan...kalau ari ahad tak de aktiviti nak buat...em....cuace arini plak agak panas....fuuhhh membahang.....dok dalam cc yang ade ekon ni pon tak terase sejuk nye....adehhh

tadi mase cucuk duit kat ATM dc...ternampak la poster ni.....jeng jeng jeng....cite madu 4....filem terbaru saiful apek...plakun-plakun pempuan die bole tahan gak la...ade marsha ade bienda...ade fasha sandha...ade sape lagi ntah...lupe....ida ade amik gamba poster tu, tapi ade dalam hp...mane bawak cable USB pegi cc huhuuu...so....gambar carian google ni je jumpe... =p~




ouh ye, filem ni tak tayang kat pawagam lagi....tapi memandangkan filem arahan prof razak, kompem la studen UiTM dapat prioriti tengok dulu...dengan harge rm 5 sahaje...dekat DSB....so sape studen-studen yang ade banyak mase, ngan banyak duit tu bole la pegi tengok....cari la poster kat dalam kawasan uitm ek...haha...ade kontek no. untuk beli tiket itu...ok la..sekian...mau sambung ber'ym'ing ngan ber'facebook'ing...tata!!~~~

sumber gambar : sini


p/s : ida tengah tunngu mr. MJ ni...nak datang ke tak nak? cakap nak potong rambut tu.....sayang ek?? haha....ke takot?? kehkeh....abg i miss u la...


6 KATA KAU:

Aidi-Safuan said... [Reply]

hoho...sape lagi pelakon laki lain erk?

LuVidA^^ said... [Reply]

x pasan la...nampak apek je :D

Sesumpah said... [Reply]

wuhh cam best

noor afzan said... [Reply]

ala..dak uitm je ke leh tgk..
x best la camnih..
5 inggit plak tuh..

LuVidA^^ said... [Reply]

sesumpah --> best la kot.. ;D

LuVidA^^ said... [Reply]

sis afzan --> uitm s.alam lebeh tepat =p ekekekke

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea