Thursday, June 14, 2012

untold story

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 7:32 PM

9 am : tibe-2 minda aku teringat lagu ni..

sayang,
ku bawa jauh rinduku
kerna aku telah tahu
kau bukan milikku
sayang,
sesunguhnya bukan mudah
menjalani hidup ini
tanpa kau di sisi

jauh di sudut hati
aku masih bermimpi
mimpi yang indah
esok kau kembali
jauh di sudut hati
ada waktu-waktu nya
aku berdoa
kau pulang semula



1030 am : I try to smile.. but I forgot how.

"juz wana say sory and gud bye. thx 4 da memories. I'll go."

I feel really bad. Tak pernah ada orang pukimak2 kan aku. tak pernah ade orang suruh aku gi mampos.. ouh maybe pernah dulu.. tapi aku dah lupa bila.

"guys come and go..just like that"

Aku percaya ayat ni sekarang.

1230 pm : somebody told me..

"small matter..satu kawan hilang, 10 boleh cari"

tapi adakah 10 itu sama macam awak?

1334 pm : lagu ni berkumandang dalam minda aku.

kau pergi...pergi...
hujan lebat mencurah kini..bagaikan tiada henti..kau rela gugur..kau irama terindah..tak lagi ku dengari.. and i'll go~

1410 pm : apa maksud dia..
"up to u then"

1524 pm : i missed him.

" aku tatau dia wat pe skrg. dia tengah keje la kot. hm"





0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea