Saturday, February 11, 2012

sayang nak bangun dari tilam

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 9:53 AM
salam sayang

kalau tengok tajuk and pixca , korang mesti dah paham kn? betape susah nye nk bangun pagi, lebih-lebih lagi kalu hari bekerja. huhu. yup, hari ni sabtu and ida memang kerja.. esok ahad pon same.. sebab ida dah cuti seminggu hari tu. biase nye sabtu ahad tak banyak kerje, kadang-kadang pergi opis ciap bawak bahan bacaan sebab takot boring nanti. bahan bacaan = novel atau majalah. ok la nk ciap-ciap gi kerja. later update lagi. selamat bercuti pade kawan-kawan yang cuti on weekend.

8 KATA KAU:

faizfakhirin said... [Reply]

bangunlah sambil baring...boleh ke?

snf said... [Reply]

ujung minggu mmg best.bole rehat2 bole enjoy2 lepak2.tenang ajee..:-)

Mr.Clive said... [Reply]

waaa...keje ujung minggu?tension giler....kehkehkeh...XD

N@SIQUE said... [Reply]

selamat bercuti n bercanda ria!!!..ehehe

LuVidA^^ said... [Reply]

errr... kalau lah boleh. hehe

LuVidA^^ said... [Reply]

memang la best bagi yg cuti

LuVidA^^ said... [Reply]

kan kan?? kwn umah sume cuti. sobsss

LuVidA^^ said... [Reply]

untuk sape tu???

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea