Friday, February 17, 2012

menunggu ... 500

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 7:19 AM

salam sayang,

ida tengah menunggu followers ida bertukar angka depan kepada 5. hehehe.. bila la nak cukup 500 ni... saje je tunggu.. bukan nak bagi hadiah pon. keh2..kalau zaman dulu ye la, siap bagi award kat followers.. emm, kalau ramai followers, tapi tak bace blog kite.. tak komen entry kite buat pe ek? ade blog tu smpai dekat 10, ooo followers.. isk2..

tak larattt nak taip la... idea pon kering.. macam mana nak join contest nih??? ouh tolong....tolong!!!
ade 2 contest yang ida minat nak join... tapi tak sempat nak buat entry... :( **mr clive bagi je la kite menang tanpa bertanding huhu**


eh, korang ade dapat duit baru tak? duit kertas tak kuar lagi kan?? duit syiling... ade?? tapi tak banyak la.... lepas dah dapat, simpan je... sayang nak gune...


p/s : entry tak de motif.

6 KATA KAU:

Mr.Clive said... [Reply]

hahha jangan malasss plsssss....kehkehkehhh XD

Mizz ErMa said... [Reply]

tuan belog bagi lah cenderahati utk follower yg ke 500 tu..bg ferrero rocher sebijik pon da ok sangat..hehehe

dela said... [Reply]

akak bru dpt duit 5 sen baru smlam... :) hhee

LuVidA^^ said... [Reply]

malas + penat. hahaa....

LuVidA^^ said... [Reply]

mybe akan dipertimbangkan :)

LuVidA^^ said... [Reply]

kite dah dpt 20sen ngn 10 sen kot.. tu pon org bg =.=

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea