Wednesday, July 28, 2010

malam berinai bersama atok

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 11:13 PM

salam.

sekarang ni, atok ida ade kat umah ida... atok dah tak larat sangat.. dulu die tinggal sorang2 kat kampung... tapi sekarang, die dah duduk umah anak cucu secare gilir-gilir... atok ni belah mak... :) die ni jenis suke cakap depan-depan kalau ade bende yang tak kene kat mate die... hari tu die ade tegor ida punye earing... die cakap besar sangat, nanti robek lubang telinga.. adoilah... sampai atok bagi ida duit 50 hengget suroh beli earing baru... tapi, mase tu ida tengah sengkek... duit tu ida gune buat belanje.... tak beli pon earing baru.... so, sekarang ni, bile atok ade kat umah ida, ida bukak la earing tu... tak pakai... biar atok tak bising lagi... :)

petang tadi, tibe-tibe atok tanye ida " tak pakai inai ke? biase nye suka pakai kan? " errr.....ida pon senyum - senyum je la jawap... tak pakai tok....huhu..... rupe-rupe nye die tanye bersebab... die dah nampak pokok inai besar kat belakang umah...jiran punye... so, die pon teringin nak pakai inai..... die kate, malam ni atok nak pakai inai.....mase time makan malam, atok cakap, lepas kite makan, nanti atok nak pakai kan ida inai ye..... 1 jari je... atok pakai 1.... ida pakai 1.... hahaha..... cumel.... ida ye kan jela... nasib ida jenis yang suke jugak pakai inai.... so, ida ikot kan je la kerenah atok ni.... :) mase tengah taip entry ni, inai masih lagi baru ..... kena hati-hati la, takot kene keyboard... :)




5 KATA KAU:

˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ said... [Reply]

huhu..
Qaseh pon suke gak pakai inai..

::AnEp:: said... [Reply]

huh!..dua jer....asl x semua..hehe

LuVidA^^ said... [Reply]

qaseh --> same la kite.. :D


anep --> sebab atok petik daun sikit..

lalink7 said... [Reply]

lor mati2 ingat ida nak kawen..
=)

LuVidA^^ said... [Reply]

lalink --> ala.. lambat lagi kawen nye.. ehehee

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea