Monday, April 19, 2010

kutuk arwah

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 2:19 AM
salam.

nape la sekarang ni, kematian orang lain, boleh buat jadi bahan lak...nak mengutuk si arwah...tak baik ok? hari tu kes al-fcuk din beramboi....tadi plak, ida nampak kat facebook hamba Allah ni, kawan die komen tentang status arwah achik spin...budak tu cakap macam ni la lebey kurang "bagus la die mati...aku tak suke die" <-- ade ke patot??
nauzubillah....banyak-banyak la mengucap ye....jangan la main taip suke hati je....

p/s : dunia facebook makin banyak kontroversi.


4 KATA KAU:

たかやがみ said... [Reply]

adeh! apa manusia zaman skang nie..
orang yang dh mati sepatotnye doa kan supaya roh mereka dikedudukan orang yg soleh.. bukan di kutuk atau pon mengata.. xkira laa mereka tu kita suka pon...

p/s : dari mana kamu datang dari situ jua laa kami kembali... so jangan kutuk OK! xbaek taw... DOSAnya cukup BESAR!

IxoR@ said... [Reply]

kadang2... sesuatu yg baik bila disalahguna...

byk pihak yg terkena tempias nya...

fikir2kan la....

AISHA SAAD said... [Reply]

itu lah.. terokk ouh org2 skg nihh.
padahal FB tuhh banyak faedah kalau guna betol2.. nih main redah jek nak taip ikot dan.. hesh!!

moga allah bg hidayah dekat org yang berbuat demikian... aminnn!!

noor afzan said... [Reply]

biasalah..sume tu nak publisiti je...

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea