Thursday, September 2, 2010

Novel LBS

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 1:23 AM

Salam.

Setiap minggu, bila time tengok drama bersiri
LAGENDA BUDAK SETAN, hati aku mesti jadi sakit. Sebab teringat novel LAGENDA BUDAK SETAN yang aku bagi pinjam kat seseorang, tapi die tak reti nak pulangkan. Kepada lelaki berkenaan, anda memang tahap mangkuk tingkat. Hate U! Pulangkan Novel Kesayangan Saya!!

p/s : masih sakit hati.



16 KATA KAU:

Azuan said... [Reply]

manyak manusia jenis nie..hohoo

LuVidA^^ said... [Reply]

@Azuan, mintak2 pintu hati die terbukak

diana said... [Reply]

dia bace ke novel tu..
entah2 dia bagi orang lain pinjam..
pastu orang lain tu bagi lak ilang ..
ha..mintak ganti rugi je..
tak payah pulangkan buku tu..
mintak dia ganti je..
cakap kat dia.."saye tau buku tu dah ilang.sekarang awak kena ganti"

LuVidA^^ said... [Reply]

@diana, die bace.
kalau boleh tak nak ganti rugi. nak novel tu jugak. sebab beli dari zaman diploma. syg sgt. masalahnye kalau hilang nape tak bgtau?? ni tak.. diam jeeeeeee

ezany said... [Reply]

dia dah jual la tu kot.. hehe..

Bro Framestone said... [Reply]

yg pasti bukan bro kan yg pinjam huhuhu

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

lemontree said... [Reply]

yuhuuu i budak baik bukan jahat hehehe...

LuVidA^^ said... [Reply]

@ezany, tak mungkin la syg... novel tu da koyak2...

LuVidA^^ said... [Reply]

@Bro Framestone, kalau bro yang pinjam memang kene geget la kalu x pulang!

LuVidA^^ said... [Reply]

@lemontree, bagus la tu.. hehe.. tak baik jadi budak setan ni :P

Yan said... [Reply]

salm kenal..
penah jugak bg pinjam novel kt member.. dr zmn sekolah smpai skang x dipulangpn

KaCaNg87 said... [Reply]

hohoh..sy pon pnh alami..sabojela

LuVidA^^ said... [Reply]

@Yan, salam. kalau novel lain tak kisah.. tapi LBS ni memang faveret n sayang :(

LuVidA^^ said... [Reply]

@KaCaNg87, ramai yang snasib.. hurm

Bro Framestone said... [Reply]

waduh.. kejamnye.. nk gigit tang mne la tue ek

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

LuVidA^^ said... [Reply]

@Bro Framestone, haha.. geget kat tangan die.. =p

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea