Thursday, September 30, 2010

Saya Kena Elergik LAGI

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 1:07 AM

Salam.

Nak mengadu kat blog tersayang la. Rase cam sedih sangat ni. Ida bangun pagi tadi, ida tengok due-due belah tangan ida ade bintik merah. Mula-mula ida perasan kat tapak tangan la. Lepas tu sekarang ni, sampai ke peha pulak merebak nya. Due-due belah tangan sampai ke ketiak, pastu due-due belah peha. Teruk ok! Tak pernah ida kena macam ni. Tadi abah bawak kuar ingat nak pegi klinik, tapi tutop. So, pergi cari ubat kat farmasi je la. Orang kat farmasi tu cakap, ida kene elergik. Mungkin elergik makan atau persekitaran. Tapi ida tak paham, tak tahu nape leh kene elegik ni. :( Abes merah bintik-bintik. Sesetengah tempat rase gatal. Uwaaa.. Tak tahan la. Macam mane nak buat ni?

Ubat??Ubat dah makan. Die cakap makan 1 biji je sekali. Nak tunggu esok pulak ke baru boleh makan? Sobss~ Sadis nye. Nasib la ida ni kulit tak berape putih. Kalau putih melepak, mesti sangat jelas nampak bintik-bintik merah ni. :( Nak ngadu kat sape lagi. Boifee dah tido. :( Die pon macam tak kisah kat ida je. *ida rase la..tapi die marah kalau cakap cam ni* huhu..Tapi bila kite sakit, kita memang nak kan perhatian. Betol tak? Malam ni ntah boleh tido ke tak. Hurm..Ida tak tau ida elergik ngan ape..macam mane nak elak?? EWWWWW!!!! Helpppp....Bila nak sembuh niiiiiiiii

p/s : tak sanggup letak pix kat sini. Memang teruk. Pix google pon takot nak cari. :(


4 KATA KAU:

hamzah ian said... [Reply]

gua alergik bau wangi.. seyes

naz said... [Reply]

wam kot? cuba pakai bedak merah

LuVidA^^ said... [Reply]

@hamzah ian, pelik nye. haha. kene cium bau bucuk je la =p

LuVidA^^ said... [Reply]

@naz, bedak mane tu? doc ckp elegik makan

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea