Thursday, April 8, 2010

imam muda program realiti terbaru astro

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 1:00 AM

salam.

mesti ramai yang dah tahu tentang program astro yang akan datang.. "imam muda" bakal di tayangkan di astro oasis 106 tak lame lagi...rase nye program ni bagus kan? boleh melahirkan imam-imam muda yang berkualiti gitu..hahakk. *boleh la usya-usya pakwe yang alim warak kat situ nanti* hahahha =p~

sini ade petikan dari mystar online :

Imam Muda adalah sebuah program siri pencarian tentang sekumpulan remaja lelaki Islam yang dihasilkan oleh Astro dengan bantuan dan kerjasama Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) bertujuan untuk mencari Imam Muda yang terbaik di Malaysia.

Individu yang terpilih bakal dihimpunkan di sebuah asrama selama tiga bulan bagi mempelajari dan memahami tentang hal-hal keagamaan dan kepimpinan Islam dari tokoh-tokoh ugama serta pendakwah dan pemimpin Islam terkemuka yang bertauliah dan berpengalaman.

berita penuh kat sini .

p/s : dengarnye ustaz akhil bakal jadi hos nanti... hadiah pon lumayan gak..sape yang ade bakat tu...boleh la cube :)


2 KATA KAU:

noor afzan said... [Reply]

semoga program ni berjaya..=)

green said... [Reply]

cam bez je..nak tgk~~

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea