Sunday, October 3, 2010

Panjang jadi pendek

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 3:47 PM

Salam.

Malam tadi, ida bosan. Tibe-tibe rase macam nak potong rambut. Adik ida yang form 1 tu, die memang biase potong rambut kawan-kawan laki kat asrama die. So, malam tadi, ida suruh die kerjakan rambut ida . Haha. Dari panjang dah jadi pendek. Sobsss~ Sadis gak tengok lebihan rambut yang da digunting tu.


Padan muka. Sendiri yang gatal tangan nak potong sangat. Hurm, kalau dulu-dulu.. bila frust bercinta je, bila gaduh ngan BF je, ida suke jugak potong rambut. Biar rase macam comeback ngan azam baru gitu. Kehkeh. Tapi tu dulu la. Rambut ida ni nipis je, perang lak tu. Banyak gugur. =.= Hurmm.. Tapi sebab ida pakai tudung, so tak kisah la, rambut nak potong pendek pon, bukan ade orang luar nak tengok. Just my family je kan. Apa kisah, nanti die tumbuh lagi. Ok la till then. Bye2

p/s : Zaman sekarang pon masih ade mak yang suruh anak die simpan rambut panjang mengurai.


0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea