Tuesday, February 23, 2010

Tuhan Berikan Aku Cinta

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:01 PM
salam sayang.

Tuhan Berikan Aku Cinta - Ayushita
Walau aku senyum bukan berarti
Aku slalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta....

*********************

lirik lagu kat atas ni....cerita pasal seseorang yang mohon Tuhan bagi die cinta....of coz la tak de kene mengena ngan ida...sebab ida da dapat chenta ida...alhamdulillah, ida bahagia stakat ni...ida pon doa semoga kebahagiaan ini berkekalan...amin. :)
*lagu-lagu indon ni..lirik die simple tapi bes la*

abg, baby mintak maaf ek...kalau ade buat salah kat abg selama ni..ehekk...hubungan mane yang tak dilanda badai kan? yang tak de rintangan kan? anggap je la tu sume cubaaaannnn...hahhaa~ baby janji tak buat bukan-bukan....macam abg cakap, HARGAI APE YANG ADE DEPAN MATE KITE....jangan bile da hilang baru nak menanges....luv u abg...


0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea