Monday, February 1, 2010

tema kuning diraja

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 10:54 PM
salam.
ida nak update sikit sal sepupu kawen. kali ni belah abah plak..ida panggil sepupu ida ni, abg wad...*name betol die aswad la kot? hehe..*mule-mule plan nak pegi same2 ngan adik ida..angah dari s.alam gak...padil lak dari UM..kumpul kat KL sentral...tup-tup dorang cancel last minit...so ida gerak sorang je la naek putra lrt turun kat setiawangsa...uma makcik ida ni kat keramat...family ida gerak dari pahang....so nnti jupe kat sane je ;) *dapat la lepas rindu jup kat famili* kenduri actualy ari sabtu aritu...30 hb...lambat lak ida update, maklum la bz sket...huahua..*bz la sgt*
meh layan mate tengok pix.cket je tau...


meja pengantin.. ida tolong sepupu punggah makanan2 ni dari dalam uma ke meja...fuh berat =p~~

ini yang saye makan =p~ yummy...nice...

lepas makan nasi...kite makan aiskrim..beshh...pandai pakcik tu parking moto aiskrim die kat tempat kenduri...laku ouh

yeayy pengantin...abg wad umor 30++ and wife die 23 taun....fuyoooo mude setaun dari ida... =D

mak njang renjis-renjis....*mak pengantin lelaki*

pix wajib..atas pelamin..amik berkat... =D




4 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea