Thursday, February 25, 2010

bersenam untuk kesihatan

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 10:00 PM

salam.
petang tadi, ida ngan cik nuyu menjalankan misi teragung kami....untuk menguruskan badan..jangan terkejut ye kawan-kawan....ida berjoging tu...hahhaha! *bangga jup untuk diri sendiri..tahniah*
dari dalam uitm amik bus ke sek 2....pastu amik bus lagi ke pkns....joging kat tasik depan pkns tu...bole tahan la rase badan ni...da sengal-sengal tulang da...lame betol tak bersenam....kesian badan ida, mesti die terkejut dengan tindakan drastik ida petang tadi..muhahaha...da la tak buat warm up pon, sampai-sampai tasek terus berlari.. :D nasib tak jadi pape yang tak diingini.....
pastu rehat kat playground....sambil main buaian, jongkang jongkit serte gelongsor....bestt tau....



tak ramai sangat orang petang tadi...so enjoy la...pastu dalam kul 6 lebey gerak dari tasik tu....jalan kaki je ke sek 2...diulangi jalan kaki ok. jimat duit tak payah naik bus..hehe....oh ye, sebelum balik, sempat singgah kat akuarium....tengok ikan....


banyak gak ikan tapi tak la havoc macam akuaria KLCC kan? pastu sampai sek 2 amik bus masuk uitm.....before maghrib da sampai kolej....waktu entry ni ditaip pon, badan masih lenguh-lenguh...alahai...


3 KATA KAU:

neoxaznee said... [Reply]

yaa... tahniah.. tahniah... hehe

Anonymous said... [Reply]

wat masa nie x pnat lg.. tgk la sok pg.. mest sengal otot2 nk mangung dari katel... hihi..

NahDaTuLIzaH said... [Reply]

Ni berjogging ke sesi fotografi? ngeee~

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea