Saturday, November 13, 2010

gambar bogel pakwe???

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 8:59 PM
Salam.

Hari sabtu yang bosan. Tadi kuar pegi mid valley sorang-sorang LAGI. Kuar pon sebab nak gi makan. Dah tahap kebulur dok umah. Ingat nye nak makan KFC, tapi bapak ramai giler orang. So, naik tingkat 3 pegi food court, makan western . Nyum2. Chicken grilled with sausage. Rm13 lebih .

[ gambar hiasan google.com ]

Tapi berbaloi sebab lazat. Huu~~ Air lak beli mineral water je tapi harge die rm2.20 . Adess~ cekik darah. Kalau tau, bawak je air kosong dari umah =.=

Tadi bukak nuffnang. Dah lama tak intai situ. Tengok bahagian keyword, macam-macam keyword yang naik. Huhu. Tak caya tengok gambar kat bawah ni :

[ tak nampak? klik la bagi besar ]

awek daus? gambar bogel pakwe? gambar panas nabil? isk isk isk..sabar je la. Kat blog ida mane ade cerita sal benda cmtu. =p ok la mahu chow. See ya.

p/s : esok nak buat ape? hurm



2 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea