Wednesday, October 21, 2009

info lelaki

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 10:37 AM

salam...

10 fakta lelaki perlu kamu tahu.

1) kalau dorang berkumpul lebih dari 3 orang, dorang akan bercakap tentang sukan berbanding tentang awex.

2) lelaki menyukai sentuhan!

3) 58 % lelaki berpendapat, wanita yang bijak lebih seksi berbanding yang memiliki tubuh yang menggoda.

4) jumlah sperma lelaki akan berkurangan seiring dengan usia nya.

5) lelaki sejati takkan tertarik langsung untuk bergaul dengan gay.


6) lelaki yang ade rambut tebal dan lebat = lelaki yang berani dan keras hati.

7) 88 % lelaki mengakui tak paham perlakuan dan bahasa badan yang cuba disampaikan oleh pasangan mereka.

8) lelaki yang suke letak due2 tangan dalam poket mase bercakap, mempunyai tahap ego yang tinggi.

9) 49 % lelaki tidur berdengkur berbanding hanya 22 % pempuan.

10) lelaki paling kurang menggunakan perkataan "saya" berbanding perempuan.
sumber : majalah remaja, sept 09.



20 KATA KAU:

cik intan (◡‿◡✿) said... [Reply]

6) lelaki yang ade rambut tebal dan lebat = lelaki yang berani dan keras hati.

.hee agreed!
.rmbut die lebat dan tebal
.ekeekeke~ ;p

.uit
.rajin bce remaja
.fyp da siap ke? ;p

LuVidA^^ said... [Reply]

intan,

hoho dan2 agreed...

mne de i bace, i taip..then trus tutop remaje tu =p

fyp tu ape..?? zzzzz

~amy liana8886~ said... [Reply]

ur rite,,bak cakap saya tu mmg la..xkan laki nk cakap saya..mcm bapuk..nak2 kalu cakap nama..lg la.hehehe..

LuVidA^^ said... [Reply]

amy,

uikss....kalau laki yg sopan ade je ckp saye...tp kureng la..huhuhu~~

*laki yg nak ngayat awex je gune saye2...ni*

=p

sI tEDI said... [Reply]

tumbukan pun kira sentuhan juga kan? ekekekekke

lalink7 said... [Reply]

dik..
plus one..

laki ego 100% mengalahkan wanita..
haishhh..pening nieh..hehe

LuVidA^^ said... [Reply]

si tedi,

sentuhan yang agak kasar tu...
hehhee

LuVidA^^ said... [Reply]

lalink7,

setuju2...lalallala~

ngah ade prob ngn laki ego ke..hee..jgn pening2 ok

n0n0n said... [Reply]

no satu kne spesifik kn lg....75% je kut yg ckp pasal sukan...yg lain banyak ckp pasal life n bisnes...aku tergolong dalam yg cenderung nk sembang pasal bisnes ok...aku setuju ttg penggunaan saya tu...sgt benci guna saya melainkan atas rasa hormat pd yg lebih tua atau atas sbb formaliti..

aku nyer rambut tebal dan lebat kn ida?wakakakakakaka....kalo aku bercakap,kdg2 aku letak sebelah tgn dlm poket sbelah lg isap rokok...ahaks....apa lak maknanya tu?

wanita yg bijak tu seksi ke?aku rasa kalo wanita yg bijak dn memiliki tubuh yg menggoda lg seksi...ahaks.....

LuVidA^^ said... [Reply]

nonon,

mane ko hilang ha??

no 1..ckp sal bisnes ngn life ek? mybe la kot..mne ida tau korg...ida salin sebijik due bijik dri majalah huhu =p

yes ko mmg ckp 'aku2'...sile supan ngan ida ok..ckp pkai name =p

sebelah tgn pgg okok? huishh busuk!!

point yg last ida stuju..bijak+body mgoda = sexy
=D

n0n0n said... [Reply]

xmo....aku berpegang pd prinsip...aku adalah aku....wakakakaka....aku menghilang ke?bz la beb.....tp ade je kat shah alam ni lg...cuma weekend je kdg2 takde...minggu nk kne balik ipoh lak....ayarkkk......

cybernetic88 said... [Reply]

ouh.. erm... haha. setuju kowt =P

LuVidA^^ said... [Reply]

nonon,

eleyy ckp ngn awex x kn gune 'aku' gak? heee....

bz ek..emm...ok...

da dapat claim bukan nk bnje tgk wayg...huhukk...

LuVidA^^ said... [Reply]

cybernetic,

stuju ke tak...

mne ley main kot2 =p

NUR LAILATUL LAILE ADAWIYAH said... [Reply]

hehe.. sukasuki this n3 la yunk..
Btw, good lucks for ur FYP ok ? bagi lagi lebih info okayh..

LuVidA^^ said... [Reply]

layla,

thx syg...

ok kalu jupe, i share agi...

=D

Samaira said... [Reply]

owh tidakkk
klu camtu kena la cari laki2 yg masih muda wakaka
kompom sperma masih byk ekeke

LuVidA^^ said... [Reply]

samaira,

haippp!!~

lallalalaa.....*betol la kot*

=p

AmiYs said... [Reply]

6) lelaki yang ade rambut tebal dan lebat = lelaki yang berani dan keras hati.

kalau yg banyak bulu tu cane lak tu? bulu dada pun lebat kira x?

hehehe...

LuVidA^^ said... [Reply]

amiys,

kak..hehe...banyak bulu ek?

laki yang romentik kot..lolzz

mne ida tau... =p

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea