Monday, February 9, 2009

zOo NegarA

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 10:23 PM
assalamualaikum n salam sejahtera. huhu.. pada 8hb feb yg lepas (ahad), aku dan teman rapat aku (abe din..mmg name sbnr huhu) telah menjelajah itu ZOO NEGARA. ini sememangnye saat yg kami nantikn, sbb dari zaman 3tahun lps, wktu kami mule2 kenal lagi, die salu mengayat aku nk ajak pegi ke zoo koNOn. nahhh....skarang sume gurauan itu terlaksana akhirnye.huhuu!

aku penah smpai zoo kire2 10 tahun yg lps..mase rombongan dajah 6.
hekk...rasenye environment die x jaouh beze. even pintu masuk die same je mcm dlu. tapi besar nye zoo itu. dlm 4 jm lebey ktorg bejalan.pehhh penat gak la. memandgkan bayo masuk 15hengget, so ktorg kne jalan puas2! nasib ktorg solo lg..aku tgk mak bapak laen sume dok kendong anak2.

hehheheheh..
bermule dgn burung merak...smpai abes kt pusat kanak-kanak. kalau naek tram die tu kne bayo 3hengget. emm...tp ktorg x naek la.x adventure lolz! yg bes taim tgk gajah + zirafah + monyet punye tmpat + singe + harimau + puma + beruang + badak air. yg laen2 mcm burung tu, bese2 je...x la teruja sgt.

mule2 skali amek gmba, sbb burung
ni ade dkt ngn pntu msuk.


nk bg mkn gajah kne beli tebu.huhu amk gmba pon jd la..jimat wit :P

gmba ni paling lame nk amik..aku takot wei burung helang tu!
tu singe...jaoh sgt
monkey babun....hekhekkk


pastu pkul 3 ade animal show. so sume org dudok kt tmpt yg disediakan utk tgk...singe laut n parrot show! bes....hehehhe!dpt tgk singe laut maen basketball. dpt tgk parrot terbang amek duit dr tgn pengunjung.. bg aku kire berbaloi la 15 hegget tu aku abeskn kt cni.
byk sgt gmba nye, aku x larat nk upload sume..

pak belang..huhu

unta pon ade..sian die..aku tgk cm lemah je. ley ke die idop kt mesia ni?

zirafah yg kiut...

bear yg besar..huhu..takot tgk kuku yg tajam gile

ni pon lame nk amik gamba, lembu vs baju merah.x ke naya??

so sape2 yg x gi lagi, ley la try.sure sonok.huihuiii
nk lebey info g je kt website ni ---> http://www.zoonegara.org.my/

0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea