Tuesday, February 24, 2009

suke hati aje!

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 9:07 PM
tadi aku selambe ponteng due clas.
iaitu philosophy N clas formal language.
huhu...
mule2 aku tdo...pastu aku terbabas clas philosophy.
sempat je nk g formal language, tapi aku mls nk g.
so...aku dok bilek.
stat wt term paper philosophy.
bajet kene antar esok.
tapi td membe bgtau ley anta mggu dpn.
YAHOOooo~~
ade la mase lagi nk wt...emmm...


so arini aku dtg 1 cls je.
AI sebelah pagi.
dapat balik paper test.
wooohooo...
aku dapat markah yg kire oraits gak la..
paling highest dlm cls = 48...N i got 44
:D :D

ahaa!
petang smlm..cls FYP poposal..
taim tuan syed mintak budak2 prsent kt dpn, tibe2 name aku kene pgl.
adess...
aku lak ngn selambe je jwp "x nak la.." kt tuan syed.
suke2 hati aku je!
pstu aku ckp lagi "nk balik da ni...x ckup mase da"
dengan selambe kucing nye..aku mnjawap begitu.
(aku tgk jam da 530 lebey.clas abes kul 6....salah ke aku jwp??hahahahha)
pastu budak2 da gelak...errkk~~

dengan gabra2 nye...aku present la jugak.
tp x ksh la.
aku ske je.
aku kn sempoi :P
at least dpt la tau tang mne yg salah...

=)

0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea