Wednesday, February 18, 2009

3 mlm tnpa bintang....

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 1:21 AM
2-3 ari ni panas sungguh kan? berjalan kaki ke fakulti smpai basah baju... pakai payung pon macam x de mkne.. em... tetapi yg best nye, kain baju yang aku basuh tadi pg, da bole lipat ini mlm.... wahhh! kebiasaan nya, menyidai baju di ostel ni, 2-3 ari baru bole angkat.

selaen dari isu panas, aku baru terperasan, yang ibu jari kaki aku (kt tapak kaki) ade unsur kemelecetan.
agak pedih. tp xtau la kene taim biler.
bnyak sgt berjalan ke? atau pon alasan nk kene bli kasut B.A.R.U?
huhukk!


tadi abah datang uitm s/alam ni.
ade meeting katanya.

hasrat ati nk je mintak duit/bnje makan.
tapi apakan daya...aku ni anak yg baek.

mls nk susah kn die.
emmh........

xde ape sgt yg nk di update.
xde ape jugak yg nk di share.

test
AI esok.

ari jumaat present XML.

weekend ni xtau la gi berjalan ke x.
(rasenye abe din da merajuk aku asek bz aje)...


=D =D

0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea