Sunday, March 15, 2009

rumah ku syurga ku....

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 4:46 PM
hi all..
ari jumaat aritu, bersamaan 13 march..
aku telah berjaye menjejakkan kaki ke umah.
wahh mcm x percaye pon ade.
kire2 pukul 3.30 pm..aku msg abah.
"abah esok ade kete uitm nk dtg sini tak.nak tumpg balik uma la..naik bus malas."


tibe2 abah aku terus call..
die soh ciap taim tu...sbb mmg kbtulan ade kete uitm pahang yg
dtg s/alam..N nk balik pahang kosong..
so aku dgn kelam kabut nye kemas la ape yg patot.
1st taim aku duduk berdua je ngn driver...

bayangkn la dr s/alam ke jengka...jauh tuuu
dlm kepale otak ni da bermain macam2 da...
tapi aku buat2 cool je la..
sembang la jugak sepatah due...
kuikuiii..
smpai umah betol2 azan maghrib.
aku bwk balik ape ye utk adik2 kt uma?
ni haaaa!
dunkin' donuts...

cumal gile kotak pink panther 2

yummy...cedappp~

kt uma xde aktiviti pon...
kecuali...makan N tgk tb..
huhu...
kebetulan abah baru balik dr sabah, so ade la beli mknan...
contohnye benda ni.



aku lupe la name die..tapi rase cm kopok ikan.
yg selebeynye...coklat!
bes gile dapat makan nasi 3 kali sehari...free..
huhu..kalau kt kolej..sume kene beli sndrik.

adik2 aku taim aku balik, ape yg diorg kejar?
msti la aku punye laptop!
huhu..
nk dgr lagu baru la....nk men game la....nak tgk movie la...
game baru yg dorg enjoy...transformer ngn crazy taxi.


adik aku yg bongsu...dajah 2..pagi tadi aku nk gerak pon die men game lagi.penat soh tutop..degil tau!

sempat la aku 2 malam je kt uma...ok la tu..
dapat balik free..
x payah baya tiket ape2...huhu.

sempat lagi posing depan cermin...b4 tggl kn uma

huhu...sedey la kene balik kolej da :P

ni ikan2 abah dlm akuarium depan umah...

balik ke s/alam pon aku tumpg kete uitm.
tapi ngn driver len lak..yg aku x penah knl sblum ni..
aku wt taktik pura2 tido..
huhu..
sbb x tau nk sembang ape.. ngn pakcik tu.
tapi dalam ati Tuhan je tau..betapa cuak nye aku.
dok berdua ngn org yg kite x kenal lebey kurg 3jm..

ngntok...walaupun aku pura2 tdo...tapi mcm da tdo betol je...

sume best....cume 1 je yg x best.
aku kene selseme...batok...sakit tekak.
maybe efek bilek berabuk kot...sbb lame x balik uma..
aku sapu malam tu...tgk2 siangnye aku terus dijangkiti virus.
adoii...smpai saat ni pon x baik2 lagi..
sabo je la...


p/s : pakai la topeng sewaktu membersihkan bilek...sekian

0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea