Sunday, March 1, 2009

pehe....oh pehe.....

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 1:05 AM
arini ape crite ye?
tadi pegi tapau makan...makan ape?
ns goreng ayam..
sebagaimane yg sepatotnye anda tau, aku ni insan
yg x mkn pehe ayam.
so...mase oder td, aku da siap tulis dlm
bracket..."tak nak pehe"
tup2....taim nk mkn..aku da rase x sedap ati da.
bukak2 tgk mmg betol P.E.H.E...ampes tol la.
abg2 tukang masak...len kali bukak la mate luas2.
smpai hati tau.jgn la aniaya customer kalian..!
aku pon da lapa...telan la jugak..nk wt cne.

kire langgar pantang da ni..huhukk..
x bes x bes!!!~
aku pon x tau nape....aku mmg anti part pehe.
tolong la bg aku part laen...huu..
moral nye...laen kali, sebelum melangkah meninggal kn kedai...
sile check dulu..betol ke x..mknan yg kite oder tu.
sesal dahulu pendapatan...ades.

next...
pas mkn..aku ngn nurul trun bawah.
(kat tapak fesmel...ade jual baju2)
aku ni...kalu bab baju...teruja cket.
lagi2 kalu yg 10-15 hengget....leh wat baju basahan..
hehhee..

so tadi...aku dengan jaya nye telah merembat selai baju..
t-shirt..yellow in color.
ngan inner kale hitam..(pinjam nurul..wit aku da kong)
ape la...
sepatotnye aku jimat wit...
isk2...

em...sebenarnye tujuan asal trun bwh..nk kutip kupon.
ade pertandingan nasyid.
tapi tgh asyik pilih tengok baju...
alih2...aku ngn nurul terlepas upacara pengagihan kupon .
LORRR....ni kire da tersasar dari tujuan awl ni.
(amik kupon jadi shoping baju lak)

em....esok niatnye nk g bukit cerakah.
bajet nk tgk salji..
tapi survey punye survey...
rasenye kalau da masuk bulan MAC...so musim bunge.
uwaaaa...sadisss!!
xpela...pegi je la...tgk ape yg ade..
nanti kan pic2 bukit cerakah...ok.
insyaAllah..
wassalam

0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea