Sunday, March 29, 2009

sambutan Earth Hour....

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 8:12 PM
hehe..da abes cite Earth Hour ke??
so korang sume bergelap ke x??
ke indah khabar dari rupe je?

em...
aku TERtido (lebey kurang sengaje tido) dr kul 7..
kul 8 aku bgn nk solat mgrib..
aku tgk rumet aku da ilang..
die kua nk g dataran s/alam kot..rasenye ade countdown..
so, lepas solat, aku mundar mandir..
xtau nk wt ape..

aku pon snap la pic...nk tgk kunun2 beze sblum N slps lmpu padam..

tapi aku cm rase bosan je...
xkn nk bergelap sambut sorg2 lam bilek..
then aku bergegas ciap...nk kua g mne2..
tapi ke mane ye??
em..
mate dok kerling jam...tggl bape minit je lagi ni....


sebelum kua bilek aku make sure lampu tutop dulu..kot2 la bilek aku sorg je yg cerah nnti..spoil lak~~


ke mane aku melangkah sbnar nye??
jeng jeng jeng!!~~

hahhaha...aku menapak ke DC..port makan femes budak2 uitm yg dok kolej..
untuk apakah?
ade 2 bnde dlm kepala..

1 = nk tgk lampu padam ke x kt DC ni...
2 = nk tgk AF. TV kt kolej tiada astro..huhu

last2 tgk kot berita tv3 je...
ade countdown..
10..9...8....3...2...1!
last2 kt DC x tutop lmpu pon.
aku intai kolej pon terang aje.
nmpak sgt x tutop lampu.
tapi aku msg abe din aku, die kt tmpt keje smngat tutop lampu.
bgs2...
hehehe..
so, mlm smbutan Earth Hour aku ialah ---> tgk konset af.
2 jm lebey la aku dok lepak kt DC tu..



sgt bes dpt tgk dorg perform.
yg dinanti hanya lah akak tomok..si isma.
:D~

so, gud bye to ---> RINI & OBRI.
due2 cantek n ensem..
mkne nye pengafundi skrang da x tgk rupe..kehkeh~
ok la..
tu aje....sekian

0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea