Monday, June 14, 2010

kenduri sambut menantu

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 10:34 PM
salam.
kali ni ida nak update pasal majlis sambut menantu sepupu ida yang kawin minggu lepas.... aritu sanding kat belah perempuan, kali ni kami pergi berarak ke rumah lelaki plak...iaitu belah suami sepupu ida la... kat temerloh jugak...area kampung paya pulai.... mule-mule kitorang sume berkumpul kat umah sepupu ida, lepas sume dah cukup, baru bertolak.... tema kali ni patotnye kene pakai coklat....tapi ida takde baju coklat...so belasah je la.... eheheh :))))

ni pix sebelum kuar umah.... upload kat fb...sume cakap mata ida bulat....hadoi....macam scary je tengok pix sendiri :P

ni pix pengantin...actually ade 2 pasang... yang baju coklat tu la sepupu ida, kok de..ngan hubby die, chik... yang baju putih plak, abg kepade chik.... family dorang buat sambut menantu 2 pasang terus.... boleh la jimat belanje kan? :)))

ade persembahan silat.....ini pulak pix pengantin lelaki bersilat ngan kawan die.... lawak gile...first time ida tengok...diorang silat main-main je....hahahha....hubby sepupu ida pon ade silat gak, tapi ida tak sempat snap gambar sebab mase tu tengah amik nasi.. :P

ni pix dalam kete....mase stop tepi jalan, tunggu rombongan berarak tu cukup.....sempat la kitorang posing-posing dulu.... hahahha....


0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea