Thursday, September 17, 2009

ok la.....daripada zero

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:18 AM
tadi sampai2 umah je...terus tanye abah.. " ade kad raye untuk ida tak?? "
sebenarnye...mase dalam bus dah siap msg abah..huhu..punye la tak saba.
tengok2...


yeyyy~


dapat 1 je!
(ingat kot ade 2)
:(


tapi tak pela...
selamat jugak sampai kad raye dari cikYana ni...
thx sangat2...
jauh dari terengganu. :)


satu2 nye kad raye berpos yang ida dapat tahun ni.
tahun depan?
emm....
sume dah sibuk dengan kad raye online masing2....
sorry la..ida tak design kad raye untuk korang ek..
nnti da buat, nak kene soh orang datang amik la...tepek kat blog la...em....macam malas je...cukup la aritu sibuk soh korang undi kontes photo cun. huuuu~

p/s : tahun ni TAK anta kad raye untuk datuk CT da.


4 KATA KAU:

Razman said... [Reply]

sng jd posmen skrg..org tak anta kad raya dh..sume nak on9 je..

LuVidA^^ said... [Reply]

-razman

hehe....
ye la kan...
tp dapat kad yg dipos agi bes :D

♥ иαттʏℓicious ♥ said... [Reply]

hehe. i dapat kad raya jgk.

banyakkkk!

tapi bukan by post la. heee~

neway, Selamat Hari Raya Ida.

Maaf Zahir okey? ;)

LuVidA^^ said... [Reply]

natty

hehee....
smt ary raye too...
yup...maaf zahir je...batin x terusik =p

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea