Friday, April 3, 2009

enset hilang?? OH no!~

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:18 AM
kes pertama.
smlm kwn aku hilang enset.
situasi die sng gle..
die tgh beli air..(smbil tgn die pegang elmet).
so dlm elmet tu, die isi nasi yg die tapau ngn HP die..
tup2 abes je beli air, die kerling dlm elmet ---> HP die da ilang.
sgt cekap org itu kebas Hp kwn aku.(smpai die x pasan..bape menet je beli air??).
die saspek pompuan yg curik.
(pencurik = studen kot sbb ilang kt kafe dlm uitm!)

kes kedua.
abe din aku HP die penah kene ragut.
(kene sambar).
mase die part time jadi guard aritu..
ade mamat 2 org naek moto.
dtg dekat die konon2 nk tny jalan..
mase tu abe din tgh pgg HP (men msg ngn aku..hoho)
then, dlm skelip mate mamat moto tu rembat HP die..
N pecut moto laju2.
L.E.S.A.P
die cm terpinga2..x tau wt pe.x kejar pon.
(die sedikit fobia slps itu huhu).
then wat repot polis..
aku dapat2 msg, die gune HP kwn die.
(ckp hp die kene curik.aku mase tu tkejut gile..nsb esok nye die beli baru.)

kesimpulannye, "bnde yg jadi hak kite arini, x semesti esok maseh jadi hak kite".
cewaahh~~
jaga lah harta anda baik2.
si pencurik plak, korg x kn tlepas!!
(kt akhirat kompem dpt balasan, atas dunia pon bole dapat jugak).
so tunguuuuu je la.



p/s : aku x ley bayang prasaan org yg ilang HP. aritu x dapat anta msg ngn cl selame 15jam pon, idop aku da terumbang ambing.huhu..yg gado ngan bf/gf tu x pyh la smpai nk baling2 hp kt dinding (tnjuk prasaan konon..kecuali la da kaye sgt hee)..

sekian.

0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea