Monday, April 6, 2009

EMO?? korang suke x??

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 7:40 PM

hehekk ni bukan nk ckp sal emosi..ke emosional ke..
tapi
ape die emo tu?
kalau korg ni jenis yg suke cari wallpaper ke, layout utk mespses ke, fenster ke, ataupon theme utk enset ke..
msti korg knl ngn word 'emo' tu kn?
ade mcm2 emo lak..
ade emo love la, emo boy la, emo girl la emo kids la,
tapi aku cm kompius dr mane dtg nye emo2 ni?



so google la ape lg..!

ni 1 definition yg aku dpt:

"Emo is a genre of music that originated from hardcore punk early on, and adopted pop-punk influences later on in the 2000s when it became mainstream."

nk lebey lanjut ley google sendrik, xpon gi -----> sini.

aku sememangnye suke ngn emo2 punye pix ni..
cute+ganas.
best tuu
tp kalau yg terlampau gothic sgt tu..seram la jugak.
aku pon ade amek byk theme dr enpon adik aku.
hehe...



p/s: aku suke gamba2 aje ok. bukan aku nk ikot budaye or jadi mcm depa. sesungguhnye aku bukan minah punk, apetah lg nk jd hardcore huu. peace!~


2 KATA KAU:

Danish Andzar said... [Reply]

emo????..x ske..x ske..x ske....
Tag Akak akan dijwb kemudian.. ok...

luvida said... [Reply]

hehehe..danish.
nape x suke?
cumel la..
:P
ok..ok..x kesah.take ur time :)

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea