Friday, April 3, 2009

review thursday

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 1:16 AM
ape crite ari ni?
ok..MPG (mlm pra graduan) ari jumaat..mlm.
so, dua ari aku ngn kwn2 pusing2 tawaf kt pkns tu.
carik ape?
tudung. dan ape2 yg patot la..

ini kaler baju aku. (ok sbnrnye baju pinjam huu)

ni tudung2 yg aku sudah beli..2 ari beli 3 tudung..heee

da ade tudung, brooch pon kene sedondon..emmm

sebelum kua g pkns tu, aku basuh kaen dulu.
(basuh tangan, takde mesin2 ok..yee aku sgt rajen)
mase kelam kabut nk sidai tu, lutot aku TERlanggar lak penyidai kaen!~
pehhh saket...pedih!

tengok...luke. :((

aku x terbalik kan pic..mmg penyidai tu tumbang..so bukan salah aku kalau aku TERlanggar die. demm~!

x saba nk makan bnyk2 time diner MPG nnti..
hehehe..lps tu da kene diet.
sen suda keringgg.
sekian

p/s: uwaaa tapi aku miss la tgk oiam tomok esok! :((

2 KATA KAU:

haslina said... [Reply]

malam prg...oo da nak grad da luvida nie yea..tahniah..

lembut color baju kurunf tu..lawa..

luvida said... [Reply]

last year da ni..
tp ade lg 1 sem la sis..
:)
heee tq.

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea