Monday, May 3, 2010

iron man2

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 3:48 AM
salam.
hari ni ida pegi dating. jangan jeles ye.. ;) ala...pegi JJ bukit raja je....nak tengok iron man 2.....*ida tak la minat sangat cite-cite cmtu....tapi sebab iron man yang dlu ida tengok, so sambung die ni nak la jugak tengok..kn kn*

memandangkan cite ni baru kuar...tengah hot lagi..haruslah tiket banyak full....so, kene la lepak lame nak tunggu kul 6.30 tuh... sempat la makan-makan dulu.....dating kali ni, sume ditanggung bersih oleh mr.MJ .. sekalung terima kasih ye sayang..ekekek~~ *terima kasih daun keladi..lalala* kite makan kat foodcourt je....tak selera lak nak makan fastfood....makan nasi pon tak lalu....so ida makan mee goreng ayam je... nasib la ia nye sedap ;) mr. MJ lak makan nasi clayport...die pon cakap sedap.. ;) minum abc soursop...ngan jus apple..yummy~kami makan sampai licin...lagipon, tak baik membazir..lalalaa~~ *entry ni ida taip kul 4 pagi...arini ida juz makan mee je tau..lapa ok *


ni gambar mase tunggu nak masuk panggung....kul 6 kitorang dah terpacak kat luar tu...so sempat la amik pix dulu kn.... maaf ye, pix tuan blog lebey sikit dari pix sang kekasih.. hahaha =p

ni ha tiket nye... rase cam dah lame tak amik gamba tiket =p
kejam kan?? muke saye nampak cikit je...?? huhu~~ ini abg yang snap kan? =p unsur sabotaj!
ha...ni baru nampak saye...lalalala~~
eh..eh...ok fine....die cakap, die nak tengok cite yang kat belakang tu.... "the last airbender" tapi lum kuar agi...nak posing kat ironman...ramai lak orang...huhu~
tadi kan, kitorang buat keje jahat....opsss, bukan wat jahat yang tu la! aip! ape ni pikir bukan-bukan haha :)) kitorang seludup makanan masuk wayang...ekeke...ala....cheezel je pon....kat luar rm1.80...kalau beli kat wayang tu kan mahal cket...air twister pon seludup...ehee..ngan kinder bueno....*thanks banje baby..ngidam la kinder bueno* ;) ok la..nak sambung buat keje....nanti story lagi...
errk, review iron man? gi tengok sendiri ok? ida suke time die lawan-lawan..memang best! tapi bile tak lawan, ngantok la jugak...nasib tak terlene tadi...haha...


1 KATA KAU:

naz said... [Reply]

cool gila kan iron man :)

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea