Monday, January 19, 2009

aku vs tindik

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 9:00 AM
em...
bermula la sebuah kisah dimana aku ni tbe2 gatal nk tindik...
kt mane??
huhu...jgn saspen lak..
kt IDUNG...n kt tlinge (kali kedua)...
so mknenye skg..tinge aku da ade 2 pasang subang....
hekhek....



kt tlinge tu....x kisah la kn...
tp tang idung tu, mybe ade sesetgh org akan rase mcm pelik..
bile insan bertudung cm aku ni tindik kt situ..
biase nye yg free hair ok la kot....



bg aku x kisah bnde tu sume...
lgpon aku BUKAN nye pakai susuk ke, amek dadah ke, cucuk Botox ke, buat pembedahan plastik ke...
huhu...tol arkk??

so lyn kn je la...
time2 mude ni la nk merase...da beranak cucu nti x dpt da...
subang tu pon bkn kekal...nti da busan aku cabot la die..
hekhek...PEACE TO ALL!!

=D



5 KATA KAU:

aserul said... [Reply]

wess dear x chantek la u cucuk hidung tuh.... apersal x pakai yg lekat2 jer... nanti hidung u ader lubang 3 lpas buang subang tu....

ida kamal said... [Reply]

lekat2 mcm budak tadike tu ke??
hehehe....
xpe...i da research da..
x kn tgl scar punye..
dun wory..juz for fun
:P

aserul said... [Reply]

ee ader scar percaya la..kalu x kena cara kan lpas 2 minggu u tindik kan dia jadi cam bijik2 hahaha ader patient cam tuh ahahahah

neoxaznee said... [Reply]

comeynye tindik.. nak suruh cik nur tindik gak ah.. hahaha

ida said... [Reply]

huhu....suruh la...die pon nk :P

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea