Saturday, January 24, 2009

review.....friday...

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 2:21 AM
ok stat pg ade clas XML..
10.30 smpai area kul 12...em..ade presentation..tp aku ngn nurul sbuk donlod cite kt blakang..
huhu...wat dgr x dgr je clasmate ktorg dok present kt dpn..ampes tol!

then abes clas trus gerak g PKNS..
wif mariam also...dila x ikot emmm...
1st step kene la g mkn dulu...lapo da ni..
aku ngn mariam mkn mcD...nurul tapau KFC bwk mkn kt mcD..
hehehhe....bgs tol....


pertembungan due jenis fast food...mcD+kfC....hhehheee

then naek tgkat atas g pjbat pos..
mariam nk masuk wit..(simpan utk ari mendatang huhu)...
mase mariam dok tgu turn, aku kua jup dr pjbat pos...
jalan2...tbe2 aku dgr sore mcm kenal....
mcm familiar betol..
rupe2 nye akak Ziana Zain kite...huhu...
ngn 2 org ank die..cumel..
tp aku x la g kejar nk salam or amik gmba...
aku hanye mampu melihat die berlalu je..
(kalu itu dato ct mybe aku kejar hehehheh)..

pejabat pos pkns...ramai gile org arini..huhukk

pstu g sacc mall lak..
kt ctu ade shooting lak arini..
ingt kot jupe ziana je...
em..
nmpk la EMELDA si gf adlin..pstu ade RAZLAN (watak dlm cte jelatang.name betol aku x tau)..
and sorg due lg pelakon yg x brape pemes...(x tau name huhu)....
ntah dorg dok shoting cte pe ntah kt sacc mall tu...

ni ha..shoting drama la kot...dr tgh hr smpai mlm..x abes2 scene kt sacc mall...

em..ingt nye teman mariam je...
tp jgn x tau...aku ngn nurul pon borong same...hehhee!!

ni paling ganas...byk gile mnum air...kalah budak laki lepak tgk bola huhu :P

0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea