Tuesday, January 27, 2009

umah hampir terbakar!!!

DITAIP INDAH2 OLEH LuVidA^^ KETIKA JAM 12:36 PM
huhu... crite 1st yg aku dapat tau bile aku smpai je umah (cuti midsem n ry cine), adalah kes di mane umah aku hampir terbakar... adess... ni sume sebab lilin...mase blackout. nk dijadikan crite, mak aku lapik lilin tu dengan brick game.. then mcm mne ntah lilin tu bole cair n smbar brick game, smpai bnde tu cair jgk..

ni la rupe brick game lps rentung...

huhu lilin ni kt bilik adik aku (padil).. bile die tjage, tgk2 api da besar kt lantai uma tu. die pon amik langkah yg spontan, gune bantal peluk doraemon, ketok api tu cpt2.. maka rentung la si bantal doraemon itu! huhu... die punye panik x bgtau mak abah pon.. sok pg nye baru mak tau...

senjata yg adik aku gune utk pdm api


keadaan lantai selepas kejadian..


bile aku smpai umah keesokkan harinye, lantai maseh lagi ade kesan hangus. umah abes itam berjelage kt siling n kt dlm tolet pon.. sabo je la...

p/s : ati2 ngn lilin...huhu...

0 KATA KAU:

Post a Comment

terima kasih atas komen-komen yang diberikan.
=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

♥♥ Luvida ♥♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea